måndag 24 juni 2013

Midsommar - återblick

2007, August fyra veckor gammal. Har man en mamma som envisas med att kränga på en blöt krans på huvudet så är väl det minsta man kan begära att hon erbjuder ett finger till tröst för att få en skrikfri bild...

2008. Den enda bilden som finns med kransen på, den var inte populär...
 
 2009. Jag letade och letade men hittade ingen kransbild. Förmodligen var jag alldeles för upptagen med att inte kräkas (nygravid och mådde hemskt) för att orka tillverka kransen.
 
2010. Äntligen! Båda barnen nöjda med kransarna.
 
2011. Liten arg tjej, men stolt storebror. Jag hade köpt blommor som jag sedan gjorde kransar av, men då trodde folk att hela kransarna var färdigköpta och då blev jag stött...
 
2012. Arg storebror som visserligen älskade sin krans men inte var sugen på att agera fotomodell.
 
  2013. Två busungar!

Inga kommentarer: