måndag 24 juni 2013

Träning igen!

Efter fyra (mycket trevliga faktiskt) vilodagar blev det ett pass löpning igår och simning idag. Jag hade ingen som kunde "vakta" mig vid sjön idag och dessutom kände jag att det kunde vara bra med någon som kunde kolla så jag inte lagt mig till med en massa olater när jag tränat på egen hand de senaste veckorna, så jag åkte ner till simhallen. Inte var det så värst trångt där direkt, simhallen är ju stängd på måndagar så förutom några simskolebarn var vi tre som tränade. Det gick så himla bra, jag var jättenöjd och min tränare sken som en sol. Jag simmade på bra (för att vara jag, allt är ju relativt) tider och han var nöjd med tekniken. Lite avslappnad sjösimning var nog precis vad jag behövde för att saker och ting skulle falla på plats. Nu känns tidsmålet på simdelen av en halv Ironman helt rimligt, vi får se hur det går!

Inga kommentarer: