torsdag 15 december 2011

Skitväder

Nu vill jag ha snö!

Idag var jag på medarbetarsamtal, det var spännande. Min chef tyckte att jag skulle satsa lite mer på att vara ganska bra på jobbet istället för att vara jättebra och hinna allt. Tja, kanske det. Hon tycker att jag har hög arbetsmoral, kanske lite för hög. Tja, kanske det. Men jag har ju lite svårt för att sitta och fika när det är massor att göra på avdelningen. Å andra sidan så jobbar jag ju 80% och inte 110%. Hon tyckte också att jag verkar ha väldigt friska barn, hon tycker att jag vabbar väldigt lite. Det firar jag med att vara hemma med snorig Irma imorgon. Jag gillar min chef. Fast egentligen har jag ingen chef för hon har slutat och avancerat till verksamhetschef så nu har vi arbetsterapeuternas chef istället och det var henne jag hade samtalet med. Hon är bra, men vi ska väl få en egen chef så småningom.

Imorgon blir jag alltså hemma och vabbar eftersom jag tvingade Rickard att vara hemma idag. Sedan jobbar jag måndag och tisdag, därefter tar jag och barnen jullov. Jag jobbar mellandagarna, då är Rickard ledig, sedan är jag ledig mellan nyår och trettonhelgen. Barnens förskola är stängd den 9/1, så deras jullov blir tre veckor långt - skönt!

Inga kommentarer: