fredag 9 september 2011

TGIF!

Och en bra sådan också. Först full rulle på jobbet och information om att det kommer att bli ännu mer (och jag ska stå på mig, jag ska INTE gå upp till heltid!), men med fredagsfrukost som paus och dessutom fikabröd från en supergullig patient. Sedan hämta gullungar som blivit fotade idag på förskolan, det hade gått kalasbra. De tar bara gruppfoto och det räcker alldeles utmärkt tycker jag. Hem och då stod storstädning på schemat (vi har bytt lakan, vattnat blommor, städat badrum, dammat, dammsugit, torkat golv, sorterat papper och lite annat smått och gott).

Kvällen fortsatte med pizza, nu sover barnen och jag ska cykla iväg och hyra en film. Lugnt och skönt!

Imorgon kommer Martina och Johan - längtar!

2 kommentarer:

Maria sa...

Oj vad du hunnit med! När slutar du jobbet på fredagar? Alwin blev också fotad i onsdags, porträttbild också - spännande!!

Nissetroll sa...

Jag slutar tre, hämtar barnen halv fyra, hemma vid fyra. Klockan sex åt vi pizza och då var allt klart. Men vi hjälptes ju åt såklart, jag sorterade, plockade och fixade med tvätten, Rickard gjorde resten