söndag 11 september 2011

Sköna söndag

Vi har haft en bra helg! Igår på förmiddagen plockade barnen och Rickard massor av svamp och jag shoppade lite - bra fördelning... Resten av dagen blev lugn och igår kväll var Martina och Johan här på mat och kvällen blev jättemysig!

Idag var det Kurortsloppet på förmiddagen, August och jag sprang. August var inte riktigt på humör idag, men så kan det ju vara ibland. I torsdags sprang han 1300 meter utan att stanna på kretstävling, men idag tyckte han att 700 meter var för långt. Efter en glass och en medalj kändes det bättre. Jag fick en bra genomkörare inför Lidingöloppet och dessuom persade jag med över en minut på den här banan - jag har faktiskt persat på alla lopp jag har gjort i år.

Nu har vi haft en lugn eftermiddag och kväll, barnen är badade, veckoplanering och matsedel är klara, morgondagens Plask och Lek är förberett, middagen är avklarad och snart sover barnen så det får bli en film ikväll också - jag börjar bli riktigt bra på att stänga av datorn och helt koncentrera mig på annat.

Inga kommentarer: