söndag 18 september 2011

Sköna söndag

En lugn och skön helg börjar gå mot sitt slut. Den ska alldeles strax avslutas med en film och jag är säker på att jag kommer att kunna koppla av helt och hållet, veckan är nämligen färdigplanerad både när det gäller matsedel och aktiviteter som till exempel, träning, handling och liknande. Så himla skönt med våra små "familjeråd" på söndagar och få allt som ska göras på papper, jag tycker att det är så mycket lättare att verkligen få lediga stunder då.

Igår var jag ute på en liten uppmjukningstur inför Lidingöloppet på lördag. Jag har känt mig helt ur form i veckan, men nu kändes det helt OK. Det blev en lagom liten runda på runt15 km, nu blir det bara en eller ett par joggingturer på 8-10 km i veckan så jag är pigg i benen inför 30 km terränglopp på lördag. Det ska bli så himla kul! Nu ska jag bara hålla mig frisk också.

Rickard fyllde år igår så förutom löparturen så ägnades dagen åt att fira honom. På kvällen var han på fest så när barnen hade somnat hade jag slapparkväll, skönt!

Idag har vi bara varit hemma förutom att jag tog en långpromenad med Sofie och Ebbe på förmiddagen.

Nu är det strax dags för film, men först ska jag bjuda på lite små glimtar hemifrån oss. Jag har ju fortfarande inte lärt mig att fota så ni får ta det som det blir och så småningom ska det bli lite mer före- och efter bilder.

Ha en skön söndagkväll!






1 kommentar:

catarina sa...

Gillas:)