söndag 23 januari 2011

Helgen gick fort

Men det var en toppenhelg! Jag tänker inte berätta om det nu för nu ska jag sova, ni får vänta tills imorgon. Jag har inte riktigt haft tid att blogga, bara ett par timmar i går kväll men just som jag hade kommit igång med min dator-i-soffan-framför-tv:n-lördagskväll så valde Bredbandsbolaget att få ett stort fel så de inte kunde leverera internetuppkoppling till oss. Vi visste dock inte att det var de som hade fel uta trodde först att felet fanns här hemma eller så. Men när Rickard ringde 118118 för att få numret till supporten så berättade killen på nummerupplysningen att "De har ett stort fel så det är ingen idé ni ringer dit för deras växel har ändå redan brakat ihop".

Mer imorgon, god kväll!

1 kommentar:

Isa sa...

Vi har också Bredbandsbolaget så vi råkade ut för samma missöde! Inte kul när man roar sig med att försöka plugga på lördagskvällen.... =)