tisdag 28 september 2010

För jag är kär i den finaste flickan i världen:


5 kommentarer:

mamma sa...

jag förstår dig! kram

Cathrine sa...

Förstår det. Hon är ljuvlig!

Titti sa...

Ljuvlig var ordet! (Eller var det kanske Naaaawww?)

Anonym sa...

"Sedan tycker jag att det är rätt jobbigt när folk hela tiden ska skriva om sin finaste/bästa/mysigaste kompis/syster/mamma etc. Jag utgår liksom från att folk gillar de de umgås med och det känns väldigt sockrigt och smörigt med Facebookstatusar som: "ska fika med finaste Lisa".

Nissetroll sa...

Ja, och spela dum kan man ju alltid. Tror säkert att "anonym" förstår vad jag menar. För mig är det lite skillnad på att kalla sina barn för finaste och att hela tiden skriva i FB-statusar om att man ska "fika med finaste Lisa".
Kan ju också förtydliga att rubriken är en ordlek på en titel av Håkan Hellström om någon inte fattade det.