måndag 23 augusti 2010

Idag har jag:

  • Blivit genomförkyld (inte så konstigt att det kändes lite tungt i lördags)
  • Lämnat en ganska nöjd unge på förskolan, så lätt att lämna gick det inte på hela våren
  • Insett att jag måste sluta sälja saker på Tradera eftersom jag avskyr att hålla på och packa och skicka sakerna
  • Haft den första simträningen efter sommaren och alla simmare var superduktiga!
  • Fyndat ladugårdskläder till August (vinterskor+gummistövlar+jacka+termobyxor/överdragsbyxor=85 kr). Egentligen gillar jag inte klädloppisar och barnen behövde ingenting, men just billiga ladugårdskläder var jättebra att hitta.
  • Stått 40 min i kö på Apoteket för att köpa nya öronproppar till simningen (för att inte få vatten i öronen när jag själv simmar, inte för att mina simmare väsnas...) trots att det bara var två stycken före mig i kön...

Inga kommentarer: