tisdag 24 augusti 2010

Fräscha skor...

Tävlingsskorna:

Träningsskorna (favoriterna):
Känns som att det kan bli en dyr höst med tanke på min skostatus - sorry ungar, det blir inga vinterskor till er...
Nej då, tävlingsskor får vänta till våren och träningsskorna har varit trasig så länge att de nog funkar ett tag till. Om de inte går mitt i tu någonstans ute i ingenstans på ett distanspass... Har ett par träningsskor till i betydligt bättre skick, men de har jag aldrig varit helt nöjd med. Dessutom skulle jag behöva ett par typ trailskor eller liknande till hösten/vintern så jag inte slår ihjäl mig (det har varit nära några gånger, men nu måste jag ta mitt ansvar som tvåbarnsmamma ;-)). Men några 4-5000 till tre par skor sitter jag inte inne på just nu, så det blir att spara. Tur att jag vann lite pengar på KK-joggen och tur att jag vann ett presentkort hos min frissa på triathlontävlingen, då sparar jag ju in pengarna på nästa klippning. Plus att jag sparat in ett par klippningar i sommar med hjälp av nagelsaxen...

Inga kommentarer: