lördag 21 augusti 2010

Vasastafetten

Jag var nog inte helt förkylningsfri, jag kände av att jag bara lyckades få till fyra timmars sömn i natt, underlaget på min sträcka påminde mer om en plöjd åker än en skogsstig, jag var ytterst nära att göra en Mikael Ekvall (http://www.helagotland.se/img/2008/5/26/3704092.jpg) (men gjorde det INTE), men det var kul att springa stafett.

Alla i laget höll sina beräknade tider (och alla kom iväg när de skulle, trots att vi har en lagmedlem som är helt besatt av geocaching och hade allt annat än fokus på stafetten...), det gick superbra att ha med Irma på växlingarna och till slut hamnade vi på en 36:e plats av 222 lag i mixedklassen, en ganska godkänd insats.





2 kommentarer:

Himmel, jord och allt där emellan sa...

Grattis, bra gjort!!

Catarina sa...

Shit är det så man gör med löparmagar????uschnej jag måste nog få ordning på min annars blir det stomi!!!