fredag 18 juni 2010

Fredag!

Ska bli skönt med helg. Egentligen är det ju inte jättestor skillnad på vardag och helg för mig, barnen sover ju ungefär likadant varje natt/morgon och jag är ju hemma varje dag. Men på helgen är ju Rickard hemma och så blir det kanske lite godis eller någon efterrätt och det gillar jag som är en sockerråtta. Imorgon är det ju dessutom ett bröllop att titta på, ska bli trevligt. Jag ska nog mest se själva vigseln och kortegen, ska inte titta hela dagen, men det ska bli maffigt att se alla hästarna och båtturen. Såg ett inslag på TV tidigare ikväll om att de just nu skor alla hästarna med silverskor, lite häftigt.

Vet inte om jag är så mycket rojalist, men jag är väl inte direkt anti kungahuset och jag tycker att det ska bli lite kul att se det hela. Men särskilt avundsjuk är jag inte, vilket ståhej!

Inga kommentarer: