lördag 17 april 2010

Trött!

Idag är en tröttisdag, jag skulle kunna somna stående känns det som. Var uppe en sväng med August och bytte lakan efter ett litet missöde, efter det kunde jag inte somna om utan var vaken i över en timme. Strax efter det vaknade lillstrumpa första gången och ville äta, hon hade visserligen sovit fem timmar i sträck då - men inte jag. August har pratat en del i sömnen inatt och jag har vaknat varje gång och trott att han också var vaken och lilla bönan åt en gång i timmen mellan fyra och halv åtta. Hon var så nöjd så, tycker att det är jättemysigt att morgontutta lite. Men jag har inte riktigt ro att lägga mig och sova middag och dessutom är jag rädd att inte kunna somna ikväll då, så det är bara att bita ihop och överleva dagen. Det är ju lördag också så lite lördagsgodis ska nog kunna pigga upp!

Inga kommentarer: