måndag 14 december 2009

Mysdag!

En morgontrött tomte klockan halv sju i morse:


Idag har vi varit på Augusts allra första lussefirande och det var så mysigt så! August var så stolt över sina tomtekläder och han gick storögd med i Luciatåget. Han sjöng inte med för att han hade fullt upp med att titta sig omkring, men sångerna har han redan sjungit för oss här hemma.

Han stannade kvar på dagis efter firandet och jag gick till mitt jobb och bjöd på kolatårta som verkade bli uppskattad. Därefter tog jag en sväng med mamma på stan innan jag gick hem och åt lunch och sov middag.

På dagens simträning fick jag en julklapp av min hjälptränare, jättegulligt av henne! Hon tycker att det är kul att vara med och hon lär sig mycket svenska av det också (hon kommer från Ryssland).

1 kommentar:

mormor sa...

Det var mycket mysigt att få vara med det första barnbarnet på luciauppträdande. Han var såååå gullig! kram mormor