fredag 13 februari 2009

Alla Hjärtans Dag!

Jag har inte skickat några kort eller presenter till årets Alla Hjärtans Dag, det har varit alldeles för mycket med sjuk August och annat. Därför vill jag önska alla nära och kära en mysig dag - var rädda om varandra! Stor kram!
Den fina blombuketten fick vi av mina föräldrar i onsdags, en förskottspresent till
Alla Hjärtans Dag. August fick vindruvor!
Rickard och jag har redan firat varandra lite, som en "halvprotest". Egentligen gillar jag "jippo-dagar" som till exempel Mors Dag och Alla Hjärtans Dag, men nu fick jag för mig att fira en annan dag bara för att visa lite att vi faktiskt tycker om varandra alla dagar och inte bara den 14 februari! Rickard fick blommor av mig och August och jag fick en skiva med musikallåtar (som jag önskat mig) och två badbomber av mina favoritkillar. Och så har vi haft myskväll alla tre såklart!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, Rolfar är ett smeknamn. Rolf är det riktiga namnet, men han är ju som en farfar också. En farfar har dom redan, förvirrande med två, så då blev det Rolfar. Men det är mest vi och inte barnen som använder det.
Ha en mysig alla hjärtans dag!
Kram

Anonym sa...

Ha en riktigt fin dag med dina älsklingar. :)
Stor kram från Ulrika.

Anonym sa...

Tack för sms:et!

Ja vi har Nyberg som vet. Hur kunde du lista ut det ;) Tycker att han är bra! Över huvud taget tycker jag bäst om de äldsta hästmänniskorna! Det är de som kan på riktigt! Och de brukar gilla mig för jag tänker som de om hästar och hästhållning!

Anonym sa...

Fast vi struntade i det där med longeringen ;) Men om det dröjer veckor så kanske jag blir tillräckligt desperat, haha!