tisdag 25 mars 2014

Det där är visst någon jag känner igen?

Om jag vanligtvis har svårt att koncentrera mig och att vara fokuserad på vad jag gör så blir det inte direkt lättare av det helt plötsligt ligger en människa med en kamera på botten när jag simtränar... Fast i och för sig borde jag vara van, det är allt möjligt folk på botten av bassängen på måndagar - ibland dykare, några gånger brandmän och nu en tidningsfotograf. Känner mig väl just inte helt bekväm med känslan av att folk tittar på mig underifrån sådär, men jag antar att de flesta som ligger där på botten (eller, de rör ju oftast lite på sig också...) är där av andra anledningar än att studera mig i baddräkt. Fast det är klart, när någon fotar är det ju lite svårt att komma ifrån den tanken... Verkar som att bilden bara hamnade på Instagram i alla fall, men man vet aldrig - när jag minst anar det har Kuriren rotat fram någon gammal bild som jag inte visste att de hade. 

Inga kommentarer: