tisdag 25 mars 2014

Aktuellt

Träningen går riktigt hyfsat just nu! Går ju såklart inte att jämför med någon som har betydligt mer tid (och pengar) att satsa, men som småbarnsmamma och triathlet är jag ganska nöjd. Det rullar på med simning, löpintervaller, långpass löpning och cykel. Klart att jag skulle behöva cykla mer, jag är grymt dålig på cyklingen, men de pass jag har gjort har ändå känts som bra pass. Fast jag skulle behöva klara av att kapa 10-15 minuter på cyklingen när jag kör tävlingar på medeldistans för att komma högre upp i resultatlistorna och det är tveksamt om jag fixar det i sommar. Får hoppas att P2:an gör susen när den kommer ;-).

Inför Stockholm Marathon ligger jag lite efter med träningen så något sub3h-lopp blir det inte. Vore dock bekvämt att klara av SM-kvalgränsen till nästa år också, då behöver jag inte bestämma så tidigt om jag vill vara med då. Är inte så jättestressad för just maran, även om jag såklart vill prestera så jag känner mig nöjd, men fokus ligger på Motala och dit är det ytterligare en månad.

Ikväll kommer en kille som ska bygga upp en ny hemsida till mig, där är det meningen att allt om träning och tävling ska få husera fritt - spännande!

Inga kommentarer: