tisdag 22 oktober 2013

Julafton i brevlådan

Idag kom det paket till nästan hela familjen med posten. På bilden ovanför två reatröjor till August, från Kameleont . August gillar ju färgglada kläder så de blir perfekta till honom!

Irma och jag beställde tofflor till henne häromdagen, hon ska ha dem på förskolan så att hon inte blir blöt och kall om fötterna i hallen, tvättrummet och så. Dessa finns att köpa på Tradera och kommer från Svinsöt.se. Vi hade tofflor från mer kända Bobux när August var liten, dessa är snarlika fast kostar endast en tredjedel av vad Bobux gör. Irma är jättenöjd!
Och så jag. Greys Anatomy säsong 1-4. Jag är nog nöjdast av alla! Köpta på Tradera för totalt 223 kr, ett kap! Har endast sett ströavsnitt då och då, men har nu fastnat i säsong 6 som sänds varje dag. Insåg att jag håller på att bli ett fan och då är det lika bra att börja från början. Perfekt att kunna titta när man själv har tid, fast jag gissar att Rickard kanske inte kommer att jubla över att alla filmer vi brukar se på helgerna kommer att bytas ut mot sjukhusserier...
 

1 kommentar:

Maria sa...

Åh vad synd att jag inte visste det! Har säsong 1-4 att sälja till någon intresserad ;)