tisdag 24 september 2013

På träningsfronten då?

På lördag är det Lidingöloppet! Vad målet är där håller jag för mig själv (eller så skriver tidningen om det...), men jag hoppas på att dagsformen är god och det blir ett roligt lopp. Vi drar med oss husvagnen och tar med oss August upp, han ska vara med och heja och även springa knatteloppet på söndag. Irma har det nog roligare hos sin mormor och morfar, hon ska visa sina nya skor, de ska gå till badhuset och så ska de passa Molle.

Efter Lidingö blir det lite höstvila från tävlingar - skönt! Planen är dock att hålla igång samtliga grenar över vintern, även om cyklingen inte kommer att vara prio under hösten. Jag ska försöka utnyttja Friskiskortet som jag har fått också. Nu har jag varit där fyra gånger och Rickard har varit där och fixat toapappershållarna (var visst inte bara jag som hade problem) så nu behöver jag inte vara orolig om jag blir kissnödig heller ;-).

Inga kommentarer: