söndag 21 april 2013

Utvilad?

Nej inte direkt, jag känner mig i det närmaste manglad - men nöjd! Dagen idag har varit minst lika intensiv som igår, men härlig. Hela familjen var ute hela förmiddagen och fortsatte slitet i trädgården och barnen lekte för fullt med den uppdaterade samlingen av uteleksaker. Efter lunch åkte Rickard och barnen till Vingåker, medan jag tog en liten omväg dit - på cykel tillsammans med två träningskompisar. Det blev 75 km och nu är jag rätt mör av helgens aktiviteter.

När jag kom till Vingåker hade Irma just tagit årets första dopp, i mina föräldrars trädgårdsdamm... Det var ju inte så hon gapskrattade direkt. På något sätt känns det som att den där ungen råkar ut för lite mer än vad som kan kallas otur, men får man verkligen säga att en treåring är lite klantig?

Nu kör vi ny vecka igen, en förhoppningsvis något lugnare än förra veckan.

Inga kommentarer: