söndag 26 augusti 2012

Så kul!

Vad kul jag har haft idag! Det passade mig utmärkt att köra olympisk distans, jag är nog mer uthållig än snabb. På simningen hade jag fint väder (fast då gör det ju nästan detsamma...) men mycket stora vågor. I övrigt regnade det rätt mycket så på cyklingen blev det väldigt halt, både underlaget och även styret på cykeln. Det var blodiga människor och ambulanser lite här och var så jag körde lite försiktigt. Banan var rätt knixig också, med hårnålskurvor och dåligt underlag, men jag lyckades nästan hålla 30 km/h i snitt i alla fall. Löpningen gick jättebra! Dock var det kortare än 10 km, men det kan ju se bra ut i resultatlistan att jag hade 34 min...

Jag slutade faktiskt på första plats i damernas motionsklass, hade kommit åtta om jag kört tävlingsklassen och jag hade snabbast löptid av alla (även i tävlingsklassen). Riktigt nöjd! Funderar dock på om jag hade kunnat köra ännu lite hårdare?

Rickard och Anders hejade på mig och faktiskt hade en kollega och hennes kompis letat sig ut på gatorna för att ge mg lite support också - tack för det!

 Mer bilder finns i vår stora kamera, kommer någon annan dag.

Tävlingsfrisyr. På ena sidan fläta, på andra sidan något odefinierbart, för just då skulle Anders växla från simningen så då fick jag bråttom att fläta klart.


Snart dags


Anders på väg mot cykel ut.

1 kommentar:

Emmy sa...

Grymt Marie, du är så bra! :D