onsdag 9 maj 2012

Mitt i veckan

Sitter och äter lite godis och choklad, det har blivit mycket av det den senaste tiden. Men det kanske behövs just nu, jag tror det.

Idag har det varit en tung dag och det började redan i natt med hemska drömmar vilket gjorde att jag vaknade med hemsk huvudvärk - något som jag har haft rätt ofta de senaste veckorna. Eftersom tänderna blir vassare och vassare så misstänker jag att jag biter ihop och gnisslar tänder på nätterna, det fick bli ett samtal till tandläkaren idag. Om jag behöver en bettskena blir det ju inte billigt, men förmodligen mycket billigare än om jag biter sönder tänderna.

Eftermiddagen ägnades åt planeringsdag, vilket egentligen alltid är tungt eftersom vi hela tiden går så tight med folk och alla just nu är väldigt pressade. I övrigt tycker jag om jobbet och jag har så himla mysiga patienter nu, så deras framsteg har varit guldkorn den här onsdagen.

Simtränat har jag gjort idag också, det slutade med att jag blev skyldig en kille pengar... Jag lovade honom tre guldtior om han vann över en av de äldre killarna och så gjorde han det! Jag hade dock inga tior så nu har jag satt mig i skuld...

1 kommentar:

Titti sa...

Jag kan då rekommendera en mjuk skena istället för den hårda! Den mjuka känner du knappt och så är den (var den när jag köpte den) 2500kr billigare. Nästa gång jag var tvungen att ha bettskena tog jag den hårda men den satt aldrig bra trots en massa korrektioner och slipningar.