lördag 12 maj 2012

Lördag

Idag är jag lite avundsjuk på alla som sprang Göteborgsvarvet, ville ju också! Men min höft hade inte gillat det och dessutom kände jag av min förkylning när jag var ute på en runda idag så det var nog bra att jag bestämde mig för att inte åka. Jag har haft en bra dag i alla fall, med barnkalas, promenad, städning, Göteborgsvarvet på tv och så en löparrunda i solsken. Faktiskt årets första runda i både kortärmat och korta tights, härligt!

August har jag knappt sett till på hela dagen, efter kalaset sprang han till Emil och kom inte hem förrän efter middagen (som såklart var myyycket godare hos Emil än den brukar vara här hemma...). Rickard bestämde sig för att skaffa en hobby och tog med sig Irma och min lillebror till Linköping där Rickard och min bror inhandlade en varsin mountainbike och nu är de ute och provkör sina nya åk.

Jag har fått färre läsare här på sidan och det kan jag ju förstå, de få inlägg som publicerats den senaste tiden har väl kanske inte varit alltför upplyftande. Det gör dock inte så mycket att det inte är så många som läser, jag har faktiskt funderat på att lösenordsskydda bloggen för att få lite koll på vilka som kikar in - ni gör ju sannerligen inte så mycket väsen av er... Men vi får väl se.

Ha en trevlig lördagskväll!

2 kommentarer:

Isa sa...

Jag är kvar! =)

Nissetroll sa...

Ja och det är jag glad för! Men dig räknar jag in bland trogna läsare så jag antog att du var kvar.
Kram