måndag 7 maj 2012

Träningshelg

Ser man på, rent slumpmässigt hamnade några bilder åt rätt håll i appen, så de får ligga kvar här i inlägget.

I förra veckan blev jag rejält förkyld och fick vara hemma från jobbet en dag (karensdagen - billigt...) men inget kunde stoppa mig från att följa med på klubbens träningsläger i Ånnaboda. Det blev en galet rolig helg med löpning, cykling (var förvisso inte roligt för det blåste storm på Närkeslätten och det slutade med att vi fick bli hämtade för att hinna med middagen), brottning (...), geocaching, bastu, chips, godis, och klättring. Här är vi ute på en liten kvällsexpedition med gps, vi klättrade ner i en grotta och såg spindlar. På nedersta bilden kan man skymta mig nere i grottan.





1 kommentar:

mamma sa...

jag kan tänka mig att grottklättring kan passa dig som gillar äventyr. Jag skulle ALDRIG klättra ner i en trång grotta!
Kram