tisdag 20 mars 2012

Kväll

Nu har väl velandet övergått till en mer konkret fundering, mår jag verkligen tillräckligt bra för att jobba? Möjligen lite tveksamt så jag ska väl kanske ta en hemmadag till. Magen känns inte helt ok, det är nog mycket mina vanliga magproblem som späs på nu efter gårdagens (pr)övingar. En dags lugn och ro, snäll mat när det känns ok och kanske en promenad kan vara det jag behöver för att pigga på mig det sista. Var ute och gungade med Irma en stund och blev rätt illamående och trött av det, även om jag tog en promenad tidigare så är det ju viss skillnad på att ta en halvtimmes promenad och att jobba sju timmar.

Sitter och tittar på "Eric och Mackan - knäcker den manliga koden". Ett underhållande program. Man får lära sig om pissoarer, hur killar beter sig i duschen och vad som är manligt och inte. Ölmage? Idag är Hanna Hellqvist med, henne gillar jag verkligen! Fast mer på radio egentligen.


1 kommentar:

mamma sa...

det är nog bra att ta en dag till återhämtning. Ta hand om dig!
Kram