fredag 24 februari 2012

Fredag

Det var ju meningen att jag inte skulle ha något tidsmål för Öppet Spår utan bara ha som mål att ta mig i mål. Sen ville jag bara ha lite bättre tid än en kollega som åkt, sen åkte jag lite tävlingar som gick ganska bra och sen smög det sig på fler och fler tidsmål. Idag sa dessutom Anders att om jag åker mindre än en timme lågsammare än honom så bjuder han på vallan. Ta det lugnt i första backen var det... Men vad jag har för tidsål, det är hemligt - jag kanske berättar det efteråt.

Höften är väl inte riktigt vad den borde vara, men med lite Voltaren, adrenalin och mycket vilja borde det gå...

Imorgon håller jag tummarna för världens bästa Sofie i Tjejvasan! Och förstås för Linda och Sylvia också.

1 kommentar:

Maria sa...

Min bror åker Vasaloppet nästa helg, han har åkt på 5.43 tidigare. Nu har han tävlat sig till startled 3 tror jag. Spännande! Lycka till!!