söndag 20 november 2011

Sköna söndag

Har precis avslutat filmen "Kronjuvelerna" (svensk film av Ella Lemhagen) och ska krypa ner i sängen så att jag orkar upp imorgon bitti när veckan rivstartar kvart i sex. Det är då jag gör mig i ordning och äter frukost i lugn och ro innan barnen ska väckas vid halv sju.

Dagen har varit helt OK trots regn och rusk. Var på en liten mammaträff på förmiddagen och det var mysigt. De senaste gångerna vi träffats har det bara varit vi mammor så barnen kände inte igen varandra men det var kul att se hur stora alla har blivit.

Rullskidåkningen gick riktigt bra idag! Visst var jag lerig långt upp på låren på både fram- och baksidan av benen och regnet droppade från hjälmen, men jag var nöjd med passet.

På eftermiddagen firade vi ettåringen Ebbe som bjöd på sjörövarkalas - mysigt!

Nu: sova!

Inga kommentarer: