torsdag 17 november 2011

Hej igen!

Här har det visst varit lite dålig uppdatering upptäckte jag. Bjuder på lite bilder från helgen så ni får lite nyheter i alla fall. Tog inte så mycket bilder, ägnade mig mer åt att uppleva, men lite finns det. Vi hade en fantastisk helg med mycket skratt, god mat, frisk luft och lugn och ro - tre böcker hann jag läsa ut. Ändå hann vi med en hel del annat utan att tumma på lugnet - jag fick helkroppsmassage, fotvård, kurbad, tränade lite, promenerade lite, vi satt flera timmar i varmt rum med ljusterapi, badade utomhusjacuzzi, bastade och så åt vi massor och sov rätt mycket. Jag är helnöjd med min 30-årspresent! En borttappad moster och att vi tog med rumsnycklarna hem får väl passera förbi det också...

Datum: 111111, klockan 11.11

 Mormor kopplar av med ljusterapi

Mamma, jag och mormor

Elsa och jag badar kurbad och dricker fruktdrinkar (fast Elsa hällde sin i mitt badvatten...)


Utsikt över Siljan, Här med lite morgondimma just över sjön

 Hotellet



Inga kommentarer: