fredag 25 november 2011

Trevlig helg!

Jag ska strax stänga av datorn, sätta mig i soffan och titta på Skavlan. Får se om jag orkar se hela för jag är rätt trött. Idag har barnen, min pappa och jag varit och hälsat på min farfar. Han bor på ett demensboende i Kungsör och jag hälsar på honom alldeles för sällan. Men idag blev det av, han var jätteglad (även om han väl just inte kände igen mig och barnen) och det funkade jättebra med barnen - de var inte alls så blyga som jag befarat.

Irma provsitter en väska


Irma provåker rollator (trots att hon ser tveksam ut så var det hennes egen idé), farfar tyckte det var jättekul!


Hela gänget! Farfar var väldigt imponerad av min konstiga kamera (mobilen) och skrattade högt när jag tog ett "kompisfoto" på honom och mig med kameran bakåtvänd.

1 kommentar:

Hanna W sa...

Vilken härlig generationsbild på barnen, morfar och morfarsfar!