lördag 22 oktober 2011

Bortskänkes

Jag städar och sorterar för det mesta här hemma och jag slänger ogärna eftersom det inte är så mijlövänligt, bättre med återvinning. Nu söker jag ny ägare till min älskade skötväska, en Skip Hop Dash Deluxe. Det går ju liksom inte att spara på allt och nu behöver vi ingen skötväska längre. Den är fräsch och välvårdad, men lite sliten under samt på baksidan där den skavt lite mot vagnen (inget av det syns ju när den hänger på vagnen). En kanonväska! Någon som skulle ha användning för den? Den ser ut precis så här.

3 kommentarer:

catarina sa...

Om den är gratis kan jag gärna ta den till min lillasysters bebis som kommer snart:)

Nissetroll sa...

Det går finfint! Bra om den kommer till användning. Du kan väl komma förbi och hämta den nån dag när det passar

catarina sa...

Å vad skoj då blir syrran glad. Jag ringer och kollar när ni är hemma. Kram