söndag 3 juli 2011

Dop

Igår var vi på dop utanför Enköping, närmare bestämt i Alsta Trädgårdar som är ett jättefint ställe! Jag har aldrig varit där förut, men det var ett mysigt ställe för ett dop, väldigt vacker miljö. Jag känner mig alltid hedrad när jag får vara med på ett dop, det är ju en stor dag för barnet och familjen, och igår var inget undantag. Barnen var dock inte så intresserade, men som tur var så fanns det en sandlåda i caféet precis intill där de kunde roa sig lite.


 Min kompis Ellen med Ester, dagens huvudperson.





 Ellen, Oskar och Ester tillsammans med prästen, som var väldigt bra.


 Ellen har sytt dopklänningen själv, visst är den fantastisk?

 August tyckte att det behövdes lite hjälp med att öppna presenterna...

Av oss fick Ester en badpojke, visst är han söt? (Han med glasögon är Esters pappa, det är han framtill i bild som är presenten) Jag hade också gjort ett kort med en dikt på till Ester. 

Stort tack till Ellen och Oskar för att vi fick vara med på Esters stora dag!

Inga kommentarer: