måndag 21 mars 2011

Bildkavalkad

Här kommer äntligen lite utlovade bilder från min partyvecka (två fester på samma vecka, jag som alltid bara är hemma annars...). Några godbitar får ni dock vänta lite till på, till exempel på att få se mig som läderbögen i Village People...

Festen på jobbet hade tema 70-tal/disco. Om jag ska vara ärlig så tycker jag oftast att det är rätt tråkigt med maskerad, men med mina jobbarkompisar kan allt hända och den här gången var jag ganska laddad (när jag väl bestämde mig för att gå).

Jag och några av mina kollegor. Längst till höger står min chef och tror att hon är utanför bild. Min policy för bloggen är ju att min mamma och min chef ska kunna läsa bloggen utan att det blir pinsamt för någon part, oklart hur det blir efter det här inlägget... Men jag gillar min chef och oftast har hon inte pannband, peruk och hotpants på jobbet...

 Martina, jag och Therese

Födelsedagsbarnen; två 50-åringar och en 40-åring

 ABBA!

 Alla fina blommor jag fick i lördags på "mammafesten".

 Vår sushi/drink/Körslaget-fest blev jättelyckad! I söndags morse sov jag till kvart i elva! Jag vet inte när jag gjorde det senast, om jag någonsin gjort det.

Förutom några timmar i lördags förmiddag, då jag sannerligen hade vaknat på fel sida, så har jag haft en toppenhelg! Igår höll jag på och kämpade i trädgården borta vid huset, det finns att göra kan jag säga. Men vädret var underbart och jag gillar kroppsarbete. Igår kväll kom Martina och Johan hit och vi åt sushi och choklad och tittade på Solsidan, en mysig avslutning på en bra helg!

Inga kommentarer: