måndag 7 februari 2011

Äntligen

Efter att tappert ha försökt leka frisk i helgen och som tack fått frossa, lite feber och illamående som tack på kvällarna så bestämde jag mig för att ta en dag till i sjuksängen innan jag återvände till jobbet. Det var nog bra för nu har hostan börjat lägga sig lite också, det känns ju lite sådär att stå och hosta lungorna ur sig inne hos patienterna. Igår fick jag ont i halsen så jag trodde att det var lite halsflussvarning, men det var nog mest att halsen var lite sönderhostad för det är bättre idag. Kraften har inte riktigt kommit tillbaka än, det var längesen jag var så här däckad, men jag blir nog snart pigg igen när jag får komma igång - skönt!

Några bilder från helgen:

August åker "fyris" med morbror/gudfar Robert

Och en sväng med pappa också, det gäller att passa på!

 Irma fick sitta i en snödriva...

...och på fyrhjulingen. Hon fick dock inte åka, men ärligt talat så ser hon inte så jätteintresserad ut heller...

Jag vill också prova den någon gång, i lördags var jag dock inte alls i form för att sitta och frysa på en fyrhjuling.

 August och Rickard slipar formen inför fjällen, i år ska August gå på skidskola och han är riktigt laddad. Och när han väl känner för att svänga så klarar han alldeles utmärkt att åka slalombana själv.

2 kommentarer:

Titti sa...

Skönt att Du är piggare! Ta det lugnt ett par dagar nu så Du kommer igen ordentligt!
Kram

mamma sa...

Det känns nog härligt i kroppen när man vågar prova det som man har varit rädd för . Lycka!
kram