tisdag 25 januari 2011

Tisdag

Idag har Rickard och barnen varit på vårens första syskonsång. De hade haft det jättemysigt och jag var lite avundsjuk, men jag har det bra på jobbet också. Det var tydligen inte så många på sången så Irma tog tillfället i akt att krypa omkring och utforska stället - innan jul kunde hon ju inte ta sig fram.

Jag har också haft underhållning idag, efter jobbet lyssnade jag på Christer i P3, ett av mina favoritprogram. De sände ett gammalt inslag, lyssna på det här (om ni inte kan öppna den länken så kan ni använda den här länken istället, sedan scrolla ner en bit tills ni kommer till Morgan och Lilla relationsrådet och klicka på Del 1). Först kommer lite funderingar av Morgan, men det är när han börjar intervjua sina brorsbarn som det blir riktigt roligt. Efter repliken "man får lära sig om trafiken i USA" så blir det bara bättre och bättre, jag skrattade så jag tjöt. Testa och se om ni har samma humor som jag.

Inga kommentarer: