måndag 27 december 2010

Tomt

Det är väldigt väldigt tomt här hemma utan August. Han valde att sova en natt till hos Rickards föräldrar och komma hit med dem imorgon. Ganska många gånger har han tjatat om att få sova hos mormor och morfar eller farmor och farfar "många nätter" så nu passade han på när varken vi eller de skulle göra något speciellt. Lugnt och tyst - visst, men jag saknar ju ungen. Han saknar dock inte, det har han inte tid med...

Tur att Martina kom hit en sväng ikväll och livade upp stämningen lite. Irma var i högform och visade alla sina konster (sträcka upp armen jättehögt och envist hålla kvar tills alla andra också håller upp armen jättehögt - då skrattar hon, prutta med munnen tills alla andra härmar henne och tjoa så högt att ingen annan får en syl i vädret.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kan tänka mig att det är tomt. Kommer ihåg när Jens sov hos sin moster. Hua men roligt som bara den hade han. :)
Haha, vad jag skrattade när jag läste om Irmas arm och att hon vill att ni gör efter henne. Sötnöt. :)
Gott slut och ett gott nytt år till dig och familjen.
Kram från Ulrika.