söndag 26 december 2010

Massor av uppdatering

Har precis uppdaterat med flera inlägg från vår mysiga julhelg. Just nu ligger jag och tar det lugnt i soffan, det känns tomt här hemma eftersom August bestämde sig för att sova över hos Rickards föräldrar efter dagens släktmiddag där.

I år var vi för första gången hemma hos oss på julafton och det var skönt att slippa åka någonstans. Det var mina föräldrar och min lillebror och hans tjej som kom hit, precis lagom. Min morfar och mormor var här söndagen innan jul och på tisdag kommer Rickards föräldrar, hans syster med familj samt hans mormor och morfar hit. Då blir det lunch och julklappar.

Jag har visst varit jättesnäll i år (eller så hade tomten tagit fel på person) för jag fick massor av julklappar! Nya längdskidor, pjäxor och stavar (fast de har inte kommit från Pölder än så jag fick en Pölderkatalog och en rulle fästtejp), pärlor till mitt Lovelinkhalsband, presentkort på Hud och Hår, sport-bh, badskum och en del annat. Av min lillebror och hans tjej så fick Rickard och jag biocheckar inklusive barnvakt - perfekt!

Inga kommentarer: