torsdag 14 oktober 2010

Höstblåst

Jag älskar vädret ute, höst är min favoritårstid! Dock gjorde det väl inget om det blev aningens mindre blåsigt, det har ju nästan blåst storm ute de senaste dagarna. Frågan är om min huvudvärk beror på blåsten, ibland får jag ont i huvudet om jag är ute mycket när det blåser. Mest troligt är dock att jag biter ihop tänderna när jag sover på nätterna (och även på dagarna när jag är vaken, utan att jag tänker på det), då brukar jag få riktigt ont i huvudet och även i nacken. Det har jag nu, det känns nästan som att jag ska kräkas om jag vrider på huvudet. Inte skönt! Kanske inte heller det bästa att sitta framför datorn då, men jag ska snart vila lite. Jag är alldeles öm runt käklederna också, borde nog skaffa en bettskena egentligen men det är ju så himla dyrt.

Har gått en sväng på stan med Sofie idag, hon fördriver en del av sin HP-ledighet här i stan - mysigt! Sedan mötte vi upp Rickard och August och tog en fika allihop, det var trevligt.

Förmiddagen ägnades åt babysång, alltid kul och Irma älskar det - hon dansar med hela kroppen till musiken! Efter sången hämtade jag lite beställda böcker på biblioteket, jag läser hela tiden just nu.

Och eftersom det här är på väg att bli århundradets tråkigaste blogginlägg så avslutar jag nu och försöker mig på lite käkavslappning istället.

Inga kommentarer: