måndag 25 oktober 2010

Babysim

Surfa på mammas rygg är halvkul, det är roligare att simma själv
 Badbrud!
 De hade råkat få en simring i "storbarnsstorlek", den högg August direkt!
 Massor med goda leksaker finns det...
 Gullungar!
Idag har vi varit och badat igen, mysigt! Jag var först nere och tränade lite och hade träning med mina "ungar", sedan kom resten av familjen lagom till babysimmet. Jag får ta bussen ner då eftersom vi bara har en bil, men det gör inget att vi får pussla lite - vi behöver ju egentligen inte två bilar och det blir mer miljövänligt när vi är tvungna att planera.

Det är mysigt att simma lite och Irma gillar det, men det räcker med de här "bonusgångerna" som vi fick nu - vi hade ju inte tänkt att gå alls egentligen. August får också vara med så det blir en mysig familjestund.


1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, det låter verkligen mysigt det där.
En fin stund tillsammans.
Jag har faktiskt aldrig haft med Jens till ett badhus, lite synd men nu när han är äldre blir det nog lättare för mig. fast ensam med honom åker jag inte. Haha
Kram från Ulrika.