tisdag 21 september 2010

Pusta ut

Jag blir stressad av att ha mycket inbokat, även om det är roliga saker och nu har det gått i ett några dagar med både roliga och mer nödvändiga saker. Det känns, jag är helt urblåst i huvudet nu och känner mig supertrött. Kanske inte konstigt efter min gårdag då jag hann med ett 40-årskalas, ett möte, simma 3000 meter, hålla i simträning 1,5 timme samt öva körsång 1,5 timme. Däremellan skulle det klämmas in måltider, amningar, sövningar av bebis, roande av treåring och så vidare och så vidare. Jag somnade rätt ovaggad igår kväll, men sov dåligt - undrar om det närmar sig fullmåne? Eller så är det bara min överfulla hjärna som spökar.

Idag blev det lite lugnare, men jag ser ändå fram emot morgondagen då almanackan för samtliga familjemedlemmar är helt blank.

3 kommentarer:

Anna sa...

Oj vad du hunnit med mycket idag. Förstår att du är helt slut. Du får andas ut imorgon och bara vara :) Kram Anna

Sandra sa...

Det var fullmåne igår!

Sandra sa...

Ja det var min kommentar. :) Ja vissa sover ju dåligt vid fullmåne. Detta är vad jag har hört: månen styr bl a flodar och andra vattenkällor och därmed även oss eftersom människan består av 60% vatten. Blodflödet i kroppen sägs öka under fullmåne och i vissa länder opererar man inte ens under den fasen! Det sägs även att djur blir mer vilda och jaktlystna då... Vem vet?

Känn ingen press bara angående väskan, har förstått att du har fullt upp. Jag kan ikväll eller imorgon förmiddag, avgör du.