torsdag 23 september 2010

Inget bloggande

Idag blir det just inget bloggande, jag ska ligga på soffan med nya Mama som kom i brevlådan idag och bara slappa. Fast snart är det läggdags så jag hinner inte slappa så värst mycket. Men jag har hunnit sy i märklappar i en massa par vantar och så har jag pratat jättelänge i telefon med Sofie också, det är också bra saker.

Jag har tagit två beslut idag. Det ena är att jag ska hoppa av den där j...a pedagogikkursen, jag hinner inte, orkar inte och har inte lust. Men det bär emot, jag är egentligen för envis och det känns som ett misslyckade att inte slutföra något som jag har påbörjat. Men då sa en väldigt speciell person till mig att för mig kanske det är ett framsteg att för en gångs skull kunna ta ett beslut om att avbryta något som inte är helt färdigt, då kändes det bättre. Det andra beslutet kan jag inte skriva om än, jag måste meddela de det gäller först.

Nu Mama!

Uppdate: jag kommer inte in på Facebook (och lika bra det egentligen för jag skulle ju stänga av datorn och läsa istället), så jag kan inte svara på psykologigrupparbeten och benhinnebesvär ikväll. Men om Linn läser det här: kör med Ormsalva eller Tigerbalsam och köp Voltarentabletter på Apoteket. INTE att rekomendera att ta smärtstillande och sedan springa, men ibland har nöden ingen lag - du får vila ett par veckor efter loppet. Massera ikväll och imorgon kväll, så det känns ordentligt, låt det vara sedan fram till söndag. Lycka Till!

2 kommentarer:

Linn sa...

Tack så hemskt mycket Marie! Förstår att de inte är bra alls men som sagt nu har jag taggat så länge inför detta och ja, jag får vila veckorna som kommer. Du lär väl se på facebook hur det går! Tack igen! Kram Linn

Isa sa...

Tack för svaret på psykologigrupparbetet! =)