tisdag 17 augusti 2010

Tisdag

Jag har ont i halsen. Det är inte bra, verkligen inte bra. Eller, egentligen är det väl ingen katastrof, det är ju inte som att jag är dödssjuk eller så. Grejen är bara den att båda barnen har varit rejält förkylda och det är väl inte helt otroligt att det är det jag håller på att bli och om fyra dagar förväntas jag springa femte sträckan för vår klubb i Vasastafetten, Risberg-Evertsberg. Så om jag ska bli förkyld så vill jag bli det omedelbart bums så att det värsta hinner gå över. Lite snuva är väl inte hela världen, men halsont är absolut no no - då tränar och tävlar man INTE! Jag vill inte få hjärtmuskelinflammation.

Idag har vi tittat på ett hus. Igen. Vi vet snart hur det ser ut i varenda hus häromkring. Och jag börjar förstå vem som köper alla tapeter som jag har undrat över i affärerna, det finns smak och det finns annan smak... Jag gillade det här huset, men det är det säkert andra som gör också. och det är ju ändå så jobbigt att flytta. Surt sa räven...

Inga kommentarer: