lördag 13 mars 2010

Anna Bergendahl

heter årets vinnare i Melodifestivalen. Fin låt och gullig tjej, men jag tror att Salem al Fakir hade haft större chans i Oslo faktiskt.

Imorgon åker vi till fjällen, det ska bli roligt! Idag har vi mest packat och fixat, det krävs lite planering när man ska åka iväg med två små barn. Rickard har köpt bredband till mig (eller tja, kanske inte enbart till mig..) så jag kan surfa hela veckan... Nej då, jag håller tummarna för att mina fogar håller för lite längdåkning och så några åk i backen med mina grabbar. Men de senaste dagarna har jag varit utan stödbältet på mina långpromenader och det har gått bra. Mötte en löparkompis idag när jag var ute på promenad och jag blev redigt avundsjuk på honom när han kom springande, hoppas hoppas hoppas jag kan köra igång om några veckor! Ska i alla fall vänta tills det blir barmark så jag inte skadar mig det första jag gör, och dessutom mår nog bäckenbotten också bra av att vänta lite till. Men snart kanske...

Inga kommentarer: