onsdag 13 januari 2010

Liten konstnär!

Idag har August ritat sin första gubbe! Den har kropp, armar, fötter, hår, ögon, mun, näsa (som sitter under munnen) snopp och rumpa. Rumpan kom han på efteråt att han skulle rita dit och då blev han bekymrad, hur skulle han rita den? Jag förklarade att det kanske var svårt att rita dit en rumpa eftersom den sitter bak och han hade ritat gubben framifrån. Då tänkte han lite, sedan vände han på pappret och ritade en rumpa på baksidan. Ja, dum är han inte!

1 kommentar:

Titti sa...

Godmorgon! Försökte komma på nått kul man kan göra i slutet av grav, men så insåg jag att jag hade sängläge, läste och kunde inte äta efter kl 16 (för då kunde jag inte ligga ner utan att få kräkkänslor på natten). Mycket tv och besök till toaletten för att klämma ur mig 2 droppar i taget. Ja, det var väl det roliga jag hade! :o)