tisdag 12 januari 2010

Jäkla fogar!

Idag har jag jättejättejätteont i mina fogar, kan knappt gå. Trots det försökte jag mig på att gå med August till dagis i morse, tänkte att det kanske släpper. Det gjorde det inte, jag fick ringa Rickard och så fick han hämta mig på dagis och skjutsa hem mig. Synd att jag har så ont, annars känner jag mig ganska pigg i kroppen och skulle nog klara av lite promenader och annat. Som nu, jag sitter och tittar på lite skräp på golvet men det är bara att glömma att ta fram dammsugaren, då blir jag liggande ett par dagar sedan. Konstigt att det kommer och går så pass mycket, i lördags var jag på promenad i drygt trekvart med min kompis Martina. Eller så är det inte så konstigt att problemen kommer när jag gör sådana saker så fort jag känner mig lite bättre...

När vi skulle på ultraljudet förut så frågade jag Rickard om jag vaggade fram som en anka (det kändes nämligen så och jag tycker att det är så fruktansvärt fult med gravida som vaggar fram). Han svarade något i stil med att man i alla fall kunde se att jag hade rejält ont. Haha, jag tror att det var ett lite mer diplomatiskt ja-svar på min fråga...

Inga kommentarer: