torsdag 3 december 2009

Vem tar hand om vem?

Ja, det är faktiskt lite oklart idag, för nu är alla sjuka. Rickard har fått samma symtom som jag har, men jag börjar känna mig lite bättre. Har i alla fall inte lika ont i kroppen idag så jag hoppas att jag kan gå och jobba i morgon, det är ju min sista dag.

August har vi skickat iväg till lekparken med min lillebror, det kändes som att han behövde rastas lite (August alltså, men min lillebror också kanske...). Jag är tillräckligt pigg för att i alla fall ha orkat ta bort lakanen och stoppat in dem i tvättmaskinen. Det kändes som att vi behövde tvätta bort lite febersvett och ögoninflammationsbakterier. Hoppas bara att den rosa snuttfilten som åkte med inte färgar alltihopa.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Marie! Det var väldigt länge sedan jag var hos dig och läste. :( Men nu märker jag iaf att det hänt stora saker under den tiden jag inte varit in här. Ska ni ha barn? Underbart! När blir det? All lycka till er. Stora kramar från Ulrika och Jens.