fredag 20 november 2009

Mys!

Mina älskade killar läser godnattsaga:


August har kommit i ett kojbyggarstadie, det är jättemysigt med alla små utrymmen där man kan krypa in:


Tror att det här blir en mysig helg. Imorgon förmiddag ska jag på en uppdateringskurs för simfunktionärer - kanske inte så mysigt men det är bara två timmar. Rickard och August ska kratta löv, lite tråkigt för dem att det har regnat hela veckan. Men de blir väl starka av att ta reda på alla tunga blöta löv i alla fall...

Till lunch kommer min kära vän Hanna hit. Hon har precis tagit körkort och ska köra en premiärtur själv från Trosa, men det kommer att gå toppenbra! Vi ska åka en sväng till Factory Outlet och kika runt lite.

På söndag får August åka och mysa med sin farmor och farfar, det ser han fram emot. Och jag ser verkligen fram emot vår Spa-vistelse!

2 kommentarer:

Catarina sa...

Hej hej
Ewelina är också i kojjbyggarstadiet. Visst är det häftit att barnen har lite samma intresse i samma ålder. Hörde En annan mamma som sa att hennes son bara pratade om spöken och drakar (går ej på vårat dagis) och det bubblar E också massor om.
Ha en skön spavistelse. Kram Catarina

Titti sa...

Jag gillar inte heller ischoklad, men jag vill gärna att barnen ska få lite "julpyssel-känsla" med allt vad det innebär och ischoklad i små mängder är lätt att göra för dom och lätt att äta. Knäck är gott, men jag tycker att dom är för små för det än.
Hoppas ni får en riktigt mysig spavistelse nu!
Kram