söndag 31 maj 2009

Premiärdoppet!

Vilken underbar dag! Fast tur att vi tillbringade den i sommarstugan, det hade varit varmt hemma i stan. Jag badade flera gånger, det var jätteskönt. Vår granne var dock inte helimponerad, han hade visst badat för en månad sen. Hade jag också gjort om jag hade haft tid!

Nu har Rickard sålt sin motorcykel, till en gubbe med världens största och blankaste pickup. Han hade nog haft råd att inte pruta... Nu kan vi köpa en husvagn, fast vi får väl lägga till en sisådär 35 tusen.

Imorgon ska jag introducera en ny sjukgymnast på jobbet. Spännande - för henne alltså. Jag måste alltså redan på måndagsmorgonen verka lite strukturerad och säker. Jaja, jag hittar ju i alla fall till avdelningen där hon ska jobba, det är en bra början.

Hurra, hurra för alla mammor (bland annat mig) och till min pappa som fyller 60 år idag!

1 kommentar:

Maria sa...

Jamen kom och rid då :)