fredag 3 april 2009

Påskgodis!

Det är ju inte påsk än, men vi har varit så himla snälla så påskharen har redan varit här! Det var Rickards föräldrar som tyckte att vi behövde lite påskpresenter eftersom de ska åka till fjällen över påsk. August fick en spade och kratta som han har invigt i sandlådan idag, han fick också en Nalle Puh-bok. En miss var dock tydligen att inte Nasse fanns med på någon bild i boken...

Rickard och jag fick en fin påskblomma och ett jättestort påskägg fullt med godis. Jag tyckte att om vi nu har fått det då kan vi ju inte vänta med att äta godiset - det får ju inte bli gammalt... Så nu sitter vi och mumsar, men jag börjar bli mätt faktiskt. Ska nog gå på Trisslotterna som också fanns i ägget istället. Hoppas vi blir miljonärer! Sorry paramedicin, då blir det nog lite roligt pluggande för mig istället för jobb.

Annars verkar jag vara en rätt viktig person på jobbet just nu, haha! Idag var jag min första dag på strokeavdelningen och jag överlevde det också. Var lite nervös innan faktiskt, de är ett rätt sammansvetsat gäng som jobbar där, men det gick bra tror jag. Det var roligt, men just idag var det ganska lugnt.

Nu är det helg!

1 kommentar:

Challe sa...

Alla får va med i strokegänget! :) Du behöver inte va nervös! Hihi. Trevlig helg! Min symaskin har fått fnatt.. Jag gråååter lite. :(