fredag 13 mars 2009

TGIF!!!!!!

Jag vet inte om rubriken passar så bra idag egentligen, jag har ju inte precis jobbat ihjäl mig den här veckan. Men det är klart, det är ju rätt jobbigt att "vabba" och vara sjuk också. Fast förkylningen går ju inte över bara för att det är fredag.

August fick gå till dagis i alla fall idag, Rickard lämnade honom i morse. Jag ska hämta honom vid elva och så ska vi till kirurgmottagningen. Bra tid, det kommer säker att gå lysande med en unge som är både trött och hungrig... Men jag har gjort en äggmacka som han kan få på vägen dit så är han inte helt utsvulten i alla fall.

Nu när jag ändå är hemma och ligger på soffan så passade jag på att ringa min kompis Annika. Eftersom det är 12 timmars tidsskillnad så är det inte så ofta det passar, antingen måste jag ringa rätt sent på kvällen och det orkar jag sällan, eller tidigt på morgonen och det glömmer jag ofta bort. Vi pratde i 57 minuter, undrar vad det kostar att ringa till Nya Zeeland?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Godmorgon! Hoppas du mår bättre? Hur gick det på kirurgen?
Och länken till deom coola bilderna?
Hoppas du får en skön och frisk helg! Kram

Camilla sa...

Hejsan! Svarar här=). Tyvärr så kan jag inte, men säg gärna till om du har någon mera gång!
Kram