torsdag 19 februari 2009

Till Challe:

Just det, här kommer en liten uppdatering till dig:
  • Vi har nog bara lite annorlunda väder än du, typ -10 grader och snålblåst, ishalka...
  • De som gick vidare till Globen i lördags var Måns Zelmerlöv (fast jag vet inte om låten var så himla bra) och H.E.A.T (The Poodels-kopia). Amy Diamond (är hon verkligen bra?) Och Lili o Susie (80-tal, 80-tal!!!) får tävla i andra chansen.
  • Veckans citat (från Annelie, till Pernilla när de satt och tittade i en klädkatalog med ganska "damiga" kläder): "Jag känner mig så dräktig i sådana kläder". Det tog en stund innan hon fattade varför alla tjöt av skratt.
  • Jag har tyvärr glömt att fråga Åsa hur Tage mår, men ni har kanske kontakt varje kväll så han får säga godnatt?

1 kommentar:

Anonym sa...

taaack for uppdateringen. hahaaa, draktig!!!! jag dog. jag ska beratta att jag svettas o ska duscha. sen ska vi oka po marknad. jag hoppas tage lever... lili o sussie va latt mina idoler nar jag va liten o amy diamond nuuu. latt. ses kram